foto Filip Smetana
foto Filip Smetana
foto Jiří Januška
foto Filip Smetana
foto
David Smrčka
foto
Trailrun.cz
foto
Jiří Januška
foto Trailrun
foto Eva Kubrichtová
|
|
31.
PRAŽSKÁ STOVKA
HLAVNÍ STRANA
STARTOVNÍ
LISTINA
DISKUZNÍ
SKUPINA FACEBOOK
TRASA A
parametry cca
121 km / 4000m+
-MAPA KONTROLNÍCH BODŮ-
-MAPA
TRASY-
TRASA A bude
zařazena do kombinace EKUT 2024,
1. ETAPA 25.-27.10.2024
BLK 101
km
2.
ETAPA 08.-11.11.2024 STOVKA
POVAŽÍM 134 km
3.
ETAPA 22.-24.11.2024 LOUČENÍ
117 km
4. ETAPA 06.-08.12.2024 PRAŽSKÁ STOVKA 120
km
MÍSTO PREZENCE a PŘEDSTARTOVNÍHO ZÁZEMÍ:
Votice (okres Benešov), sokolovna
TJ Sokol Votice
Masarykovo náměstí 294
otevření zázemí pátek 06.12.2024 od 20:30
hod.
prezence začne, až bude připravena a dorazí
organizátoři, kteří jdou v pátek do
zaměstnání
ukončení prezence
pátek 06.12.2024 23:50
MÍSTO STARTU: Votice (okres Benešov) -
Komesnkého náměstí (hlavní náměstí)
sobota 07.12.2024 cca v 00:15 hod.
MÍSTO CÍLE: Praha - Modřany, ZŠ Profesora
Švejcara, vchod H
DOPRAVA Z PRAHY DO VOTIC:
VLAK S PŘESTUPEM V OLBRAMOVICÍCH:
rychlík
linka R17 Vltava nebo Lužnice |
Praha hlavní nádraží |
PID
P
|
18:46 |
19:46 |
20:46 |
22:16 |
Praha
Vršovice ovice
|
PID
P |
18:51 |
19:51 |
20:51 |
22:21 |
Praha Zahradní Město |
PID
0 |
18:57 |
19:57 |
20:57 |
22:27 |
Olbramovice
|
PID
7 |
19:38 |
20:38 |
21:38 |
23:08 |
|
|
|
|
|
|
osobní
vlak linka S90 |
Olbramovice |
PID
7 |
19:42 |
20:43 |
21:42 |
23:13 |
Votice |
PID
7 |
19:46 |
20:47 |
21:46 |
23:17 |
|
|
|
|
|
|
autobus PID
|
|
519 |
550
|
|
|
Votice, železniční
stanice
|
PID
7
|
19:49 |
20:55 |
- |
- |
Votice, autobusové
stanoviště |
PID
7
|
19:53 |
20:59 |
- |
- |
Votice jsou 7. pásmu PID Pražská
integovaná doprava
Majitelům kupónů na MHD Praha tedy z Prahy
stačí jizdeka PID na 7 pásem za 70Kč.
Ostaním doporučujeme jízdenku PID na 11
pásem za 110 Kč, platí na MHD po Praze
cestou na vlak. Je to výhodnější něž většina
jiných tarifů.
Jizdenka PID platí i na autobus z Votického
nádraží do centra města, pěšky je to z
nádraží k sokolovně 1.8 km nudnou trasou po
ulicích.
OBECNÁ
PRAVIDLA AKCE
A ZPRACOVÁNÍ
OSOBNÍCH ÚDAJŮ
KVALIFIKAČNÍ
PŘEDPOKLAD:
Jako
kvalifikační
předpoklad na
trasu A je
důrazně
doporučena
minimálně
jedna
dokončená akce
v terénu s
délkou nad 50
km.
V opačném
případě
startovat na
této trase
není
doporučeno.
STARTOVNÉ:
900
Kč registrace
a platba do
30.10. 2024
1100
Kč registrace
a platba do 20
.11. 2024
1300
Kč registrace
a platba do
05.12. 2024
registrace
na místě možná
pouze ve
výjimečných
případech 1600
Kč
Startovné se v
případě
neúčasti
nevrací.
Zaplacené
startovné lze
převést na
jinou osobu.
Pro převod
startovného
musí být
zaslána žádost
na email
organizátora olaf.cihak@dalkovepochody.cz
od účastníka,
který byl
řádně
registrován;
žádost musí
obsahovat
veškeré
přihlašovací
údaje
účastníka, na
kterého se
registrace
převádí.
Zahraniční
účastníci
mohou platit
startovné až
na místě.
REGISTRACE:
on-line
registrace
přes časomíru dálkových pochodů
CÍLOVÉ ZÁZEMÍ
PRAHA -
MODŘANY
Praha -
Modřany v
základní škola
Profesora
Švejcara.
Pro účastníky
zde budou k
dispozici
sprchy a
tělocvična k
přespání ve
vlastním
spacáku.
Cílové zázemí
bude uzavřeno
v neděli
08.12.2024 cca
ve 15 hodin.
Po té bude pro
opozdilce cíl
přesunut na
jiné místo bez
zázemí (asi
nějaká
hospoda).
PŘEVOZ
ZAVAZADEL
Mezi startem
ve Voticích a
cílem v Praze
zajišťujeme
pro účastníky
převoz
zavazadel.
Převážíme
pouze uzavřená
a pokud možno
označená
zavazadla,
žádné
igelitky. Do
zavazadla na
převoz si
dávejte pouze
oblečení a
věci na
přespání,
nikoliv
cennosti a
předměty se
sportovní akci
nijak
nesouvisející.
Peněženky,
doklady,
telefony a
klíče od auta
si prosím
vezměte sebou!
POVINNÉ
VYBAVENÍ:
Každý účastník
musí být teple
oblečen podle
aktuální
předpovědi
počasí.
A to do takové
míry, aby v
případě nouze
mohl ze
zdravotních či
jiných důvodů
na trati na
delší dobu
zastavit,
nezmrzl přitom
a neohrozil
tímto svůj
život a
zdraví.
Apelujeme na
zdravý rozum
účastníků.
Není v našich
silách každého
kontrolovat,
nicméně
nedostatečně
oblečený
účastník muže
být z akce
vyloučen.
Dále je nutný
kvalitní zdroj
světla
(čelovka) a
dostatečný
počet
náhradních
baterií, nebo
powerbanka.
Noc je v
prosinci
dlouhá, každý
den více jak
16 hodin!
Východ slunce
cca 7:43 a
západ cca
16:02.
Doklady
totožnosti a
kartička
zdravotní
pojišťovny by
u takto
dlouhého
výletu měly
být
samozřejmostí.
Trasa vede
místy i po
dopravních
komunikacích.
Podle vyhlášky
musí mít
chodec
za snížené
viditelnosti
reflexní
prvky.
Vezměte si
sebou
dostatečnou
hotovost v
českých
korunách na
nákup
občerstvení v
restauracích a
hospodách po
trase a na
případný
předčasný
návrat vlakem
nebo
autobusem.
Nezapomeňte
ani na plně
nabitý mobilní
telefon,
(případně i s
powerbankou)
na přivolání
pomoci nebo
komunikaci s
pořadatelem.
DOPORUČENÉ
VYBAVENÍ:
Papírové
turistické
mapy se
zakreslenou
trasou nebo
trasu nahranou
v telefonu,
hodinkách či
jiném GPS
přístroji.
Lékárnička,
vlastní
hrníček na
nápoje, v
případě náledí
nesmeky.
Další vybavení
zvolte podle
aktuální
předpovědi
počasí! Při
zhoršeném
počasí je
nutné počítat
s blátem,
sněhem nebo
ledem a tomu
přizpůsobit
vybavení.
ČASOVÝ LIMIT:
Do neděle
09.12.2024
Po
zkušenostech z
minulých
ročníků a
jiných akcí,
jsme se
rozhodli
nikoho
nestresovat a
nestanovovat
přesný časový
limit ani
časové brány
po trase.
Uzavírací doba
živých kontrol
a
občerstvovacích
stanovišť však
bude stanovena
na minimální
rychlost kolem
4 km/hod
včetně
přestávek.
Někde podle
možností a
okolnosti
počkáme třeba
i o kousek
déle.
Účastníci,
kteří živou
kontrolu
nestihnou
mohou
pokračovat
dále, ale musí
tuto
skutečnost
telefonicky
nahlásit
neprodleně
organizátorovi
a být s ním
nadále ve
spojení. To
znamená mimo
jiné
dostatečně
nabitý mobilní
telefon
(případně mít
sebou i
powerbanku)
Cílové zázemí
bude otevřeno
do nedělního
odpoledne. Kdo
přijde do cíle
později, musí
také
telefonicky
kontaktovat
organizátora.
Pražská stovka
je však akce,
která se ve
své filozofii
absolvuje
nonstop.
Samozřejmě se
počítá se
spoustou
přestávek na
občerstvení a
někteří na
trase zvládnou
i krátký
spánek.
TRASA:
Přesná trasa
bude
zveřejněna v
týdnu před
akcí, chceme
tak zamezit
tréninku na
trati. Trasa
povede
krásným, ale
náročným
kopcovitým a
skalním
terénem
převážně po
cestách,
pěšinách a
stezkách.
Podrobný
itinerář trasy
obdrží každý
účastník na
startu. Trať
bude záměrně
vedena co
nejméně po
asfaltu, ale
vzhledem k
tomu, že se
jedná o okolí
hlavního
města, nelze
se asfaltovým
úsekům zcela
vyhnout.
Účastníci jsou
povinni přesně
dodržovat
trasu. V
případě
opuštění
trasy,
takzvaném
zabloudění, je
nutno se
vrátit na
místo, kde
jste trasu
opustili a
dále
pokračovat po
trase.
OBČERSTVENÍ:
Možnost
občerstvení
bude cca
každých 15 -
30 km.
Většina
možnosti
občerstvení
bude v místě
čipových
kontrol v
hospodách a
restauracích v
duchu
dálkových
pochodů, kde
bude možnost
si zakoupit
nápoje a
jídlo. Vezměte
si proto
dostatečnou
hotovost v
českých
korunách !
Připravujeme i
nějaké další
drobné
občerstvení.
Nečekejte
však, že vám
bude stačit,
opravdu si
sebou
nezapomeňte
vzít dostatek
peněz.
ČIPOVÉ MĚŘENÍ:
Bude použita
časomíra dálkových pochodů evizi.
Kontaktní RFID
čip ve tvaru
klíčenky
obdržíte při
prezenci,
umístěte si
jej prosím na
horní polovinu
přední části
těla (zip od
bundy nebo
popruh od
batohu)
TRAKERY STOPNITO:
Pro zlepšení bezpečnosti, lepší
informovanosti
diváků i
pořadatelů o
pohybu
závodníků,
budou v roce
2024 na trase
A použity GPS
trakery firmy
STOPNI TO
s.r.o.
Traker
obdržíte při
prezenci ve
Voticích a je
nutné ho
odevzdat v
cíli v Praze
Modřanech a
nebo na
některém
obsazeném
kontrolním
bodě.
GPS tracker je
třeba umístit
do kapsy u
bundy/kalhot
nebo do batohu
do nějaké
horní kapsy,
NE dospodu
batohu pod
věci.
S trackerem je
zakázáno
jakkoliv
manipulovat,
vypínat ho, či
se pokoušet
úmyslně rušit
jeho signál.
V případě
ztráty nebo
"neodevzdání"
trakeru bude
"požadovat"
pořadatel
náhradu škody
2000 Kč za
jeden GPS
Traker.
GPS Trakery
však ale v
žádném případě
nenahrazují
samoobslužné
kontrolní
body. Nicméně
kontrolních
bodů bude moci
být v první
části trasy A,
kde nepovedou
kratší
doprovodné
trasy menší
počet. Zároveň
záznam z
trakeru může
sloužit jako
podklad pro
udělení menší
penalizace za
vynechání či
nezaznamenání
kontrolního
bodu. Záznam
GPS trakeru
bude také
namátkově
kontrolován, a
pokud bude na
základě těchto
záznamů
zjištěno
zkracování či
nedodržovaní
stanovené
trasy, může
být účastník
penalizován,
či
diskvalifikován.
A to i zpětně
po ukončení
akce.
Posouzení
takové situace
je čistě na
pořadateli.
Cílem je ale v
první řadě
fair play
chování
účastníků,
nikoliv někoho
trestat.
KONTROLNÍ BODY
Přesná mapa
polohy
kontrolních
bodů (mimo
tajných) bude
zveřejněna
nejpozději v
pátek 06.12.
dopoledne na
webu.
Každý účastník
obdrží při
prezentaci
kontrolní
kartu. Na
trase budou
umístěné
kontrolní
body.
- hlavní
čipové
kontroly s
obsluhou
- samoobslužné
kontroly s
barevnou fixou
- tajné
kontrolní body
na kterémkoliv
místě na trase
(vždy s
obsluhou)
Účastník je
povinen si
zaznamenávat
průchod
kontrolními
body do
kontrolní
karty.
V případě
vynechání
kontrolního
bodu, nebo
neodevzdání
kontrolní
karty po
příchodu do
cíle, bude
účastník
diskvalifikován.
Ve výjimečných
případech může
organizátor
místo
diskvalifikace
za chybějící
kontrolu
udělit pouze
penalizaci v
řádu hodin.
Posouzení
konkrétní
situace je
vždy na
organizátorovi.
NEPŘENOSITELNOST
KONTROLNÍ
KARTY
Kontrolní
kartu Pražské
stovky si musí
nést každý sám
u sebe a
každou
kontrolu si
odškrtnout sám
osobně.
Pravidlo bude
namátkově
kontrolováno
po celé trase.
Pokud
zjistíme, že
někdo
odškrtává
kontroly do
více karet, či
do karty cizí,
budou všichni
dotyční
okamžitě
diskvalifikováni
a bez náhrady
vyloučeni z
celé akce a to
včetně využití
občerstvovaček
a veškerého
zázemí. Z
tohoto
pravidla mají
výjimku pouze
malé děti
maximálně do
10 let na
turistické
doprovodné
trase. Ty
můžou mít
kontrolní
kartu u rodičů
či u svého
doprovodu. Ale
i ty musejí
být osobně
přítomni u
každého
kontrolního
bodu.
DALŠÍ
UPOZORNĚNÍ A
USTANOVENÍ:
Akce probíhá v
době
myslivecké
lovecké
sezóny.
Z
bezpečnostních
důvodů je
povinností
každého
účastníka mít
po celou noc
mimo
intravilán
obcí a měst
neustále
rozsvícenou
čelovku a to i
za šera cca
hodinu po
rozednění a
hodinu před
soumrakem!
Vybavte se
prosím
dostatečným
množstvím
náhradních
baterii na dvě
noci.
Pražská stovka
se koná za
každého
počasí,
vzhledem k
ročnímu období
se na trati
může
vyskytnout
sníh případně
i náledí! Může
nastat i velmi
mrazivé
počasí!
Nepodceňte
vybavení a
dostatečné
oblečení.
Akce se každý
účastní na
vlastní
nebezpečí a
odpovědnost!
Organizátor
nenese žádnou
odpovědnost za
případnou
fyzickou či
majetkovou
újmu
účastníků!
Více obecná
pravidla akce.
V úsecích
vedoucích po
komunikacích
je nutné
dodržovat
dopravní
předpisy.
Ve městech a
obcích se
pohybujte
pokud možno po
chodnících.
Za snížené
viditelnosti
je povinností
být označen
reflexními
prvky.
Na trase jsou
i náročné
úseky vedoucí
nad strmými
srázy a
skalami.
Zejména při
sněhu a náledí
je vyžadována
při pohybu v
těchto
pasážích
vysoká
opatrnost,
rovnováha a
koncentrace !
Organizátor
nijak
nezajišťuje
dopravu ani
nesváží
účastníky,
kteří se z
důvodu únavy
či zdravotních
potíží
rozhodnou
nepokračovat
až do cíle. K
dopravě je
však možné
využít
rozsáhlé sítě
příměstské
hromadné
dopravy, která
na mnoha
místech
protíná trasu,
nebo TAXI.
Účastník
přihlášením
souhlasí se
zpracováním
osobních údajů
a jejich
uvedením ve
výsledkové
listině akce.
Dále souhlasí
s pořizováním
fotografii a
audiovizuálních
záznamů na
akci a jejích
využití v
rámci
propagace
akce.
Pražská stovka
vznikla v roce
1994 jako akce
pro kamarády,
kteří mají
radost z
pohybu v
přírodě.
Pražská stovka
se během
několika let
rozrostla na
relativně
velikou akci s
mezinárodní
účastí.
Každoročně se
snažíme
spoustu služeb
pro účastníky
vylepšovat. Ne
však
přespříliš.
Chceme, aby se
na akci
zachoval
původní ráz.
Pražskou
stovku pořádá
malá patra
nadšenců a
dobrovolníků,
stále na
amatérské
bázi.
Nečekejte
prosím proto
profesionální
organizaci, na
niž jsou možná
někteří z Vás
zvyklí od
profesionálních
sportovních
organizačních
agentur.
Velice rádi
přivítáme
zpětnou vazbu,
vaše hodnocení
i
konstruktivní
kritiku.
Nečekejte však
věci a služby,
které jsme
nikde
neslíbili.
Za organizační
tým se těší na
Vaši účast
Olaf Čihák
|